موکت یونیک لاکچری
برای دیدن آلبوم کاغذ دیواری کلیلک کنید

موکت یونیک لاکچری

موکت یونیک لاکچری، یکس از محصولات پر فروش ظریف مصور که اخیرا تولید شده است موکت یونیک ظریف مصور میباشد . موکتیونیک ظریف مصور میباشد . این موکت در تک طرح ساده میباشد تراکم این موکت بسیار بالا میباشد . الیاف موکت از نخ های بسیار با کیفیت خارجی هندی درست شده است . موکت یونیک موکتی شبیه فرش های ابریشم به صورت پرز بلند میباشد . این موکمت خاص در تلیغات خریر آسان موکن ظریف مصور میباشد . موکت یونیک در رنگ های منتوع  کرم و  بژ و دلفینی زده شده است . این موکت بسیار  درازی خواب خاصی میباشد .

موکت یونیک لاکچری و انواع آن :

موکت یونیک لاکچری
موکت یونیک ظریف مصور ، موکت پرز بلند و نرم ، نخ های هندی

موکت یونیک ظریف مصور کرم

موکت یونیک ظریف مصور بژ

موکت یونیک ظریف مصور دلفیتنی

موکت یونیک ظریف مصور طوسی

اندازه و ابعاد موکت یونیک :

عرض این موکت سه میباشد و در طول  هلی نتغییر 1/2/3/4/5/6/7/8/9//10

موکت یونیک ظریف مصور را میتوان در ویلال هایی که مین بستر آن ها سر د اسن نیز استفتده شود . کالا این موکت خاص و لاکچری را میتوان در فضا های مسکومی و ویلا و … استفاده کرد .

موکت یونیک سیلور :

این موکت به رنگ طوسی و سیلور میباشد . ترکیب این رنگ موکت یونیک در اتاق خوایب های متر . حتی اشپزهانه و مومت اتاق کودک  مناسب است .

موکت یونیک طوسی :

موکت یونیک طوسی بسیار رنگ مدرن و سیکی میباشد . این موکت  را میتوان در اتاق خواب و مسکونی اجرا کرد . هاله های دو رنگ موکت یونیک طوسی و طوسی کم رنگ و پر رنگ  ترکیب بسیار زیبایی در این موکت به وجود آورده است .

موکت یونیک طوسی بژ:

رنک موکت بژ موکت بسیار زیبا میباشد و با ترکیب رنگ های کرم و گرم بیسار زیبا میشود .

چگونه موکت یونیک زا تمیز کنیم :

بهترین پیشنهاد  ما اول برای همه مو کت های پر زبلند جارو برقی اولیه و تمیز است . چناچه روی موکت خود لگه دارد حتما از مخلوط  مواد فرش شور و پدر صابون ایتفاده کنید .

خرید موکت یونیک از نمایندگی شهر موکت ایرانی ] شکما میتنوانید با مراجعه به فروگاه شهر موکت ایرانی نمونه های محص.ول موکت ظریف ومصور را پیدا کرده و خرید خود را انجام بدهید .

 

اشتراک گذاری

لطفا امتیاز بدهید.
/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *