نمایندگی موکت پالاز در غرب 22
برای دیدن آلبوم کاغذ دیواری کلیلک کنید

نمایندگی موکت پالاز در غرب 22

نمایندگی موکت پالاز در غرب 22،فروش موکت پالاز در غرب ، نمایندگی موکت پالاز در شهر موکت ایرانی در خدمت مشتریان عزیز میباشیم .فروش قطعه ای موکت پالاز و فروش عمده ، ارسال بار سرارسی موکت پالاز در غرب .

شهر موکت ایرانی ، نمایندگی فروش موکت پالاز در غرب ، نمایندگی فروش موکت پالاز ذر شما از طریف فروشگاه سیار آماده ارایه خدمت به مشتریان عزیز میباشد .

موکت های پالاز از نظر تنوع دارای تنوع موکت های خانگی و موکت های مسکونی و اداری و تچاری و هنتلی میباشد .شرکت پالاز موکت با بکار گیری و بهر مندی از تکنولوژی به روز توانسته است محصولات بسیار نفیسی با تنوع رنگ بسایر عالی تولید کند .

انواع موکت های پالاز از لحاظ بافت :

1): موکت های کات پایل

2) موکت های لوپ

موکت های کات پالاز موکت : موکت های کات پالاز در مصارف مسکونی و اتاق خوابی اسشتفاده میشود . این موکت های نیز بسته به نوع جنس موکت در مصارف موکت های اداری و هتلی کاربرد دارند و لی باید نوعا جنس آن را مد نظر گرفت .

موکتهای لوپ در واقع به موکت ها یگفته میشود که نخ و الیاف آن به صو.رت دورانی به داخل خود موکت باز میگردد .

” موکت های کات در واقع نخ آن به صورت کات شده میباشد .

انواع موکت پالاز در جنس :

موکت های پلی آمید

موکت پالاز پلی پروپیلن

موکت های پالاز از جنس پلی پروپیلن :

نمایندگی موکت پالاز در غرب 22
موکت های کات پالاز الماس

این موکت های پالاز بیشتر در مصارف خانگی به کار برده میشوند .موکت های کات پالاز عبارتند از : موکت های کات بی ؛ موکت پالاز طرح الماس ، موکت پالاز طرح یاسمن ، موکت پالاز طرح افرا ،  این نوع موکت هی پر فروش پالاز هستند .

شهر موکت نمایندگی  موکت پالاز در غرب ، نمایندگی موکت اداری ، نمایندگی موکت ظریف مصور با به کار گیری نصابان حرفه ای توانسته خدمات شایانی  به مشتریان عزیز میباشد .

خریدو قیمت موکت پالاز طبق لیست مصرف کننده اراِیه میشود . موکت های پالاز  از نوع کات ای لوپ برای مصارف اداری استفاده میشود . این موکت ها شامل موکت های موکت های پونه ، موکت های شبنم ، و موکت های اداری پالاز میباشند .

نحوه اندازه گیری موکت های تافتینگ و یا پالاز :

موکت های تافتینگ پالاز دارای عرض ثابت سه میباشند .این موکت های  رول های 36 متری هستند که با توجه به در نظر گرفتن عرض سه این موکت های میتوان تا قواره 36 برش زد . در اندازه گیری موکت همیشهه باید بزرگترین طول و عرض را در نظر گرفت یک راه دیگی اندازه گیری  موکت کشیدن کرکوکی قبل از مراجعه به فروشگاه میتواند شما را در این زمینه کمک کند و فروشندگان میتوانند متراژ مورد نظر را برای شما تخمین بزنند .

موکت اداری پالاز :موکت های اداری پالاز میتوان به موکت اداری طرح لوپ اشاره کرد .

موکت پالاز دارای مقاومت بسیار بالایی  هستند الیاف این موکت از مواد  پلی آمید و پلی پرو پیلن ساخته شده است . لایه زیرین این موکت ها نمد میباشد .در مورد شستشوی موکت میتوان موکت را در قالیشویی ها با توجه به نوع موکت شستشود داد.

چه موکت برای اتاق کودک مناسب است؟

موکت های آنتی باکتریال و ضد حساسیت و نرم برای اتاق کودک مناسب است . به عنوان مثال میتوان از این موکت ها ، موکت الماس پالاز موکت ، موکت کات زیبا پالاز موکت و موکت های ارفرا و موکت یاسمن پالاز موکت را نام برد . این موکت ها علاوه بر الیاف عالی موکت ، موکت ها یپرز دار و نر هستند .

پالاز موکت ، خانه پالاز علاوه بر محصولات موکت دارای کاغذ دیواری های وارداتی میباشد .نحوه ارسال موکت به شهرستان ها از طریق باربری موکت انجام میشود .

چگونه لک را از روی موکت پاک میشود ؟

یکی از سولات مهم در زمینه پاک مردن لکه روی موکت میباشد . لکه روی موکت ابتدا بای مقدار ی  صابون و جوش شیرین و سرکه را به آرامی با هم مخلوط کنید .( صابون رنده شده )

به مبزانی با هم مخلوط کنید که کف خالص به دست بیاید و این کف کاملا سفت باشد .بعد از آن روی محل لک موکت ریخته و پاک کنید .

نصب موکت پالاز :

یکی از مواردمهم در موکت ، نصب موکت میباشد . در بسیار ی از موارد مشتریان در اتاق ها یی که متراژ پایین  دارند نصب را انجام میدهند با چند برش ساده و استفاده از کاتر تیز و نو ولی در مواردی که متراژ موکت بالا میباشد بهتر است ار نصایان کمک بگیریم و در جاهایی باید دقت کنیم که که عرض موکت تافینگ سه میباشد . ممکن است موکت تیکه داشته باشد و باید این موضوع را با فروشندگان موکت در جریان بگذارید .

شهر موکت ایرانی نمایندگی فروش موکت در منطقه 22، نمایندگی موکت پالاز در غرب ، با به کار گیریر نصابان حرفه ای در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد .

 

انواع مصارف موکت ها :

موکت های پرز دار و موکت ها تافتینگ را میتوان در مصارف مسکونی و ویلا و کف هایی که زمین سرد دارند استفاده کرد . موکت های پالاز ، موکت طرح الماس پالاز موکت این موکت داری ارتاع پرز دو سانت مسیباشد و دارای تراکم و رنگ بندی بسایر زیباسس میباشد . از این موکت های  میتوان  برای ویلا ( لواسان – دماوند ) استفاده کرد .

نمایندگی موکت پالاز در غرب 22:

نمایندگی موکت پالاز در غرب ، با قیمت و تحویل رایگان در شهر موکت ایرانی در خدمت مشتریان عزیز میباشد .موکت های پالاز مسکونی و اداری در تنوع بسیار زیاد  میباشد . از موکت های پر فروش پالاز موکت موکت های از جنس و نخ پلی پروپیلن و پلی آمید ها را میتوان نام برد .

موکت های پالاز عباذتند از ، موکت پالاز کات بی ، موکت الماس پالاز ، موکت یاسمن ، موکت افرا پالار ، موکت ….

موکت کات بی پالاز :

موکت کات بی پالاز این موکت یکی از پر فروش ترین موکت های پالاز موکت میباشد . موکت کات بی پالاز از الیاف پلی پرو پیلن 100 درصد ساخته شده است . تنوع رنگ موکت کات بی پالاز بسیار بالا میباشد . از این موکت در اتاق خواب های مسکوتی و  و فضا های کل منزل و به عنوان موکت های ویلایی نیز استفاده میشود . در ترکیب رنگ بندی موکت های پالاز در سری آلبوم های کات بی میتوان به موکت کات بی طو.سی ، موکت کات بی سبز . … اشاره کرد . موکت های کات بی پالاز

 

 

اشتراک گذاری

لطفا امتیاز بدهید.
/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *